Minor BB - Suriname - Reisverslagen van Emily Verkooijen - WaarBenJij.nu Minor BB - Suriname - Reisverslagen van Emily Verkooijen - WaarBenJij.nu
Minor BB - Suriname

Tijdens mijn minor Beyond Borders verblijf ik 10 weken in Paramaribo, Suriname. Samen met 5 medestudenten voer ik een project uit voor Stichting ProHealth, gericht op hoe de inwoners de toegang tot zorg ervaren. Maar daarbuiten wordt het natuurlijk ook lekker genieten!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2015

Been there, done that.

11 December 2014

Sranang Sweeties in the jungle.

25 November 2014

The start of something new.
Emily

Hallo allemaal! Tijdens mijn minor Beyond Borders verblijf ik 10 weken in Paramaribo, Suriname. Samen met 5 medestudenten voer ik een project uit voor Stichting ProHealth, gericht op hoe de inwoners de toegang tot zorg ervaren. Maar daarbuiten gaan we natuurlijk lekker genieten van dit mooie land!

Actief sinds 22 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3115

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 22 Januari 2015

Minor BB - Suriname

Landen bezocht: